“Products are made in a factory, brands are created in the mind!”
Bij Pubmarket! leggen we dit essentiële fundament alvorens we een brand opbouwen. Via een workshop gaan we doelgericht op zoek naar jouw genen, jouw DNA. Samen gaan we op zoek naar het juiste antwoord op onder meer volgende vragen:
- Wie zijn we? Wat is onze missie en visie?
- Waar staan we voor? Wat zijn onze kernwaarden?
- Waar gaan we voor? Wat zijn onze merkwaarden?
- Wat is ons one-word-proposition of toverwoord?
- Hoe bewijzen we dat? Wat zijn onze stijlwaarden?
- Wat is ons verhaal?
Dit DNA paspoort is de basis voor een krachtige positionering en de bijhorende proposities.
Het bepalen van deze mentale merkidentiteit is stap één. De visuele merkidentiteit is stap twee. Hier creëren of verfijnen we jouw naam, logo en baseline en stellen we jouw huisstijlhandboek samen.
Dan pas kan je aan de slag met je brandactivatie, steeds in lijn met je DNA en je strategische doelstellingen.
Staat de branding op poten? Dan kunnen we starten met de merkactivatie. Hiervoor werken we per doelgroep een customer brand journey model uit, waarin we voor iedere stap in het beslissingstraject van onze potentiële klanten de juiste brand touchpoints uitwerken. Fysieke en digitale merkuitingen die bepalend zijn voor het reële merkimago in de markt. Pubmarket! focust erop om iedere etappe in de reis van de klant zo aantrekkelijk mogelijk te maken.