De cijfers spreken voor zich:
Sinds 2015, het jaar van de nulmeting, steeg de naamsbekendheid van Prik&Tik van slechts 59% naar maar liefst 77% in 2021. Deze toegenomen naamsbekendheid wordt trouwens weerspiegeld door de groei van het aantal winkels en de omzet, c.q. aankoopkracht van de Prik&Tik organisatie.
In onze omnichannel aanpak integreerden we onder meer:
- Strategisch communicatieadvies
- Een volledige rebranding van het merk Prik&Tik
- Media-advies, boeking, planning en creatieve invulling van zowel de offline als online touchpoints:
- De HAH-folders en het magazine Prikkels
- Nationale TV- en radiospots
- SEA, YouTube advertising en social media marketing
- Contentmarketing
- Merkactivatie in samenwerking met o.a. Duvel en Coca Cola
- Dealermarketing met o.a. de aankleding van de flagship store in Leopoldsburg en andere winkels, POS-materiaal en regelmatige sessies met de zelfstandige winkeliers om alle neuzen in dezelfde richting te krijgen en samen een uniforme branding te realiseren.
De explosieve groei van Prik&Tik én Pubmarket! heeft ook de samenwerking op een positieve manier getekend. Beide ondernemingen ‘gaan ervoor’, en het samen werken en samen groeien, heeft van ons echte partners gemaakt. Een partnership dat een stuk verder gaat dan een klassieke klant-leverancier relatie en doordoor ook krachtiger is. Voldoende stof voor het boeiende boek ‘Tien jaar samen werken en groeien’.