Omnichannel for the win!
Met deze joint promotie wilden zowel Duvel als Prik&Tik vooral de jongere doelgroepen aanspreken. Via een scratch-en-win wedstrijd bij aankoop van twee clips Duvel of Duvel Tripel Hop waren er 400 Duvel tenten en meer dan 10.000 flessen Duvel Tripel Hop te winnen. Voor deze wedstrijd bracht Pubmarket! de hele omnichannel batterij in stelling: een volledige set POS-materiaal, de facebookpagina’s, de website, twee folders op meer dan 1.300.000 exemplaren en de nieuwsbrief van Prik&Tik.
Massaal delen op social media
Op social media werd de actie massaal gedeeld door klanten en Prik&Tik-winkels. Een re-post van één van de winkels bijvoorbeeld werd maar liefst 4.773 keren gedeeld! De reacties uit het veld van klanten, handelaars en Duvel vertegenwoordigers waren unaniem top. Ook de data waren positief: meer volume én nieuwe Duvel-klanten.
Een geslaagde synergie tussen twee sterke brands
Deze activatie was dus een winnende combinatie. Duvel heeft schitterende producten en een goed geoliede marketingmachine. De Prik&Tik organisatie staat dan weer in direct contact met de consument via de winkels en haar omnichannel communicatie. Pubmarket! zorgde met de opvallende actie voor de geslaagde synergie tussen twee sterke brands.