Een activatiecampagne waar muziek in zat
Ook de (her)lanceringscampagne werd voorbereid. Een activatiecampagne in samenwerking met drankenhandelaars en horecaondernemers waar – letterlijk – veel muziek in zat. Een activatiecampagne met een stevige scheut rock ’n roll, echt effe anders, net zoals de buitengewone blonde en de waanzinnige witte. Corona besliste er helaas anders over. De lockdown en de beperkende maatregelen nadien maakten dat het oorspronkelijke campagneplan volledig moest omgebouwd worden. Maar dat lukte en op 17 juli stelden we de nieuwe bieren en de campagne in de Muziekodroom voor aan de verzamelde pers en de drankenhandelaars. De hele setting was met veel creativiteit omgebouwd tot een Sezoens boilerroom en een zomerbar. Volledig coronaproof, dat spreekt voor zich.
Dranken handelaars konder niet wachten
Bob Martens introduceerde kort maar krachtig de Sezoens Original en de Sezoens Aparta, aanstormend talent Ine Tiolants verraste iedereen met een eigenzinnig solo-optreden en de tasting van de bieren deed de rest. De respons in de pers overtrof alle verwachtingen en de drankenhandelaars konden niet wachten tot de eerste paletten Sezoens geleverd werden. Daar doen we het voor!