Onze optichannel strategie
Voor de consument ontwikkelde Pubmarket! een optichannel strategie waarin de activaties en promoties nog steeds centraal staan, maar waarin ook inspiratie en storytelling ondertussen een prominente plaats kregen. De periodieke folders en SPAR Express blijven samen met de website de belangrijkste tool om het versaanbod, de promo’s, de nieuwe producten, de huismerken en de acties onder de aandacht te brengen. De look & feel van de folders kreeg recent een volledige make-over. Na 123 nummers werd begin 2023 het magazine Peper & Zout, dat 7 keer per jaar verscheen en vol stond met seizoensgebonden gerechten en tips voor inspiratie, vervangen door het nog meer lifestyle getinte magazine "InSPARatie". Pubmarket! houdt via Google Data Studio nauwgezet de online prestaties in de gaten en stuurt bij waar nodig.
Onze B2B strategie
Pubmarket! is ook de vaste partner van Lambrechts voor alle B2B communicatie: de corporate website, de B2B advertenties, het jaarlijkse marketingplan, de informatiebrochure voor (kandidaat) winkeliers en leveranciers, de vers-fiches met bijhorende instructievideo’s, enz. Ook de verpakkingen voor de huismerken SPAR en SPAR N°1 worden in de studio van Pubmarket! ontwikkeld.
Samen met SPAR werkt Pubmarket! mee aan toekomstgerichte projecten zoals de pilot store in Helchteren (key visuals, POS materiaal en lanceringscampagne), de webshop (benaming, logo en baseline, POS materiaal, lanceringscampagne) en het inzetten van geotargeting.