“Wat iemand anders over jou zegt, is per definitie geloofwaardiger dan wat je zelf zegt.”
Journalisten en bloggers zijn dag in dag uit op zoek naar content met nieuwswaarde voor hun lezers, kijkers, luisteraars of surfers. Ondernemers kunnen hen nieuws aanleveren. Ieder bedrijf is een nieuwsbron, maar die bron moet wel aangeboord, gezuiverd, gebotteld en gedistribueerd worden.
Daar kan Pubmarket! je bij helpen. Samen met jou gaan we op zoek naar het nieuws in je bedrijf en dat is vaak meer dan je denkt. We helpen je om van buiten naar binnen te denken. Wat is er in jouw onderneming interessant voor de buitenwereld? Nieuwe producten of services, technologische innovaties, groei, nieuwe markten, investeringen, wissels aan de top, overnames, enz. Allemaal onderwerpen die journalisten, bloggers en influencers kunnen interesseren als je hen out of the box triggert en informeert.
PR vervangt jouw paid communication, die je van a tot z zelf in de hand hebt, niet.
Maar een goed artikel, een diepgaande reportage of een enthousiaste recensie kunnen er wel een extra dimensie aan toevoegen: third party credibility. Wat iemand anders over jou zegt, is per definitie geloofwaardiger dan wat je zelf zegt.