“Graphic design is so simple. That’s why it is so complicated”
Een goede campagne spreekt meteen aan, is duidelijk en to-the-point, overtuigend en geloofwaardig. Het ‘plaatje’ klopt volledig. Het creatieve idee moet de essentie weergeven van het businessconcept. Het idee moet in lijn liggen met de leefwereld van de doelgroep(en). De grafische vormgeving moet naadloos aansluiten bij het creatief concept. Opvallend onopvallend. Alsof het zo hoort.
Een goede art director heeft het allemaal in de vingers. Hij kan zich inleven in de opdracht van de klant en de psyche van de klant doorgronden. En hij kan dit vertalen naar werve(le)nde concepten en design, volgens de regels van de kunst. Want vergis je niet, creatie en vormgeving is een métier. Een art director heeft een open mind, een creatieve geest die steeds doelgericht denkt. In functie van de klant, zijn producten & services, zijn doelgroepen en het medium. Online en offline grafisch design hebben hun eigen wetmatigheden die je moet respecteren.
Laat je verrassen door de creatieve teams van Pubmarket! Ze zorgen steeds opnieuw voor verfrissende en mooi vormgegeven ideeën.